0
0


سوالات متداول

چطور درخواست خود را جهت بازگردان کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
چطور درخواست خود را جهت بازگردان کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
1-  وارد پروفایل خود، تاریخچه سفارشات، تحویل شده شوید و از قسمت ثبت مرجوعی، درخواست خود را ثبت کنید.

2- پیام خود را در صفحه“تماس با ما”  با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

شرایط گارانتی مشهد دیاموند

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
در همین راستا شرکت مشهد دیاموند مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق لینک های ارتباطی با ما اقدام نمائید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره شرکت اقدام نمائید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

.وارد پروفایل خود شوید.

2.وارد قسمت سفارشات من شوید.

3.روی قسمت جزییات سفارش کلیک کنید.

4.روی قسمت لغو مرسوله کلیک کنید.

5.دلیل لغو سفارش را انتخاب کنید.

6.سفارش شما لغو شد.

لطفا جهت مرجوع وجه سفارش شماره کارت خود را در قسمت تکمیل حساب وارد نمایید.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد سایت مشهد دیاموند شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  1. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
  2. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
loading