0
0

برای اطلاع دقیق از قیمت ها لطفا تماس بگیرید 09153164221

صفحه‌ی آبی مرگ در ویندوز ۱۱ سیاه می‌شود

صفحه‌ی آبی مرگ در ویندوز ۱۱ سیاه می‌شود

مایکروسافت در حال آزمایش تغییر رنگ صفحه‌ی آبی مرگ در ویندوز ۱۱ است و طبق بررسی‌های صورت گرفته، این شرکت می‌خواهد رنگ آن را به سیاه تغییر دهد. این صفحه طی سال‌های گذشته تغییر چندانی نداشته و مثلا می‌توانیم به اضافه شدن ???? در سال ۲۰۱۲ به ویندوز ۸ و افزودن QR code در سال ۲۰۱۶ اشاره کنیم.

مایکروسافت برای اولین بار در ویندوز ۳ از صفحه‌ی آبی مرگ استفاده کرد تا متخصصین فناوری و پرسنل پشتیبانی راحت‌تر بتوانند مشکلات سخت‌افزاری را پیدا کنند. در این صفحه معمولا جزئیات مختلفی مطرح می‌شود که با استفاده از آن قادر به بررسی دلایل خطای ایجاد شده در سیستم هستید.

صفحه‌ی آبی مرگ

اگرچه مایکروسافت در ویندوز ۱۱ می‌خواهد رنگ این صفحه را تغییر دهد، ولی در جزئیات آن تغییراتی ایجاد نخواهد شد. در حال حاضر کاربرانی که نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ را نصب کرده‌اند با صفحه‌ی سبز مرگ مواجه می‌شوند که از سال ۲۰۱۶ مایکروسافت برای نسخه‌های بتای ویندوز از این رنگ استفاده می‌کند.

ما هنوز نمی‌دانیم که چرا مایکروسافت می‌خواهد رنگ این صفحه را از آبی به سیاه تغییر دهد و این شرکت هنوز در رابطه با این تغییر هنوز توضیحی نداده است. روی هم رفته با توجه به اینکه ویندوز ۱۱ نسبت به نسل‌های قبلی تغییرات مختلفی را پشت سر گذاشته، ظاهرا مایکروسافت می‌خواهد صفحه‌ی آبی مرگ آن را هم تغییر دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

loading